Op 22 november geeft Johan Koning tijdens het business event ‘Het succes van de regio – deel 2’ de deelsessie LEGO® SERIOUS PLAY® What The Duck! 

“Niet denken maar doen” is een slogan van Hornbach. Ik vond dit maar niks. Deze slogan was voor mij een reden om Hornbach links te laten liggen. Bij mij was “eerst denken dan doen” een belangrijke overtuiging. En als ik bij het nadenken en het plannen tot de conclusie kwam dat iets niet haalbaar was begon ik er niet aan. Je kan je voorstellen dat ik hiermee veel tijd en kansen heb laten lopen. Is dit herkenbaar voor jou?

Op 22 november geeft Johan Koning tijdens het business event ‘Het succes van de regio – deel 2’ de deelsessie LEGO® SERIOUS PLAY® What The Duck! 

Tijdens een cursus die gericht was op persoonlijke groei kwam ik erachter dat ik juist door dingen te doen en in actie te komen resultaten kan boeken. En daarmee dus succesvol kan zijn. Opeens werd de slogan van Hornbach een belangrijke overtuiging in mijn leven. En ik maakte deze overtuiging nog sterker door deze te veranderen in: “Doen is het nieuwe denken”.

Mensen zeggen dan: “Zijn de gevolgen van ‘Doen’ wel te overzien als ik er niet over nagedacht heb?”. Het introduceren van spelmethoden in de communicatie in organisaties en teams is een waardevol hulpmiddel om op een veilige en leuke manier te ‘Doen’. En daarmee nieuwe inzichten te krijgen die helpen om doelen te stellen op basis van je missie, identiteit, overtuigingen en waarden.

Dit ga je ervaren in de deelsessie LEGO® SERIOUS PLAY® What The Duck! door Johan Koning van SpeelCreatie.